Gyakori kérdések
Szállítás
Mennyi ideig tart a rendelésem kiszállítása?
Mindent megteszek annak érdekében, hogy a rendelésed minél hamarabb, szépen becsomagolva megérkezzen hozzád. Ez a rendelést követően eltarthat 10-15 munkanapig is, mivel minden egyes darab egyedi készítésű, kézzel készített.
Ez ritka esetben kitolódhat rajtam kívülálló okból is.
Készleten lévő termékek esetén a szállítási idő 1-5 munkanap.
Van gyorsított rendelésre lehetőség?
Igen. Sürgős rendelés esetén a szállítási idő 3-4 munkanap. (20% felár)
Ebben az esetben kérlek írj e-mailt. Köszönöm. brittas@brittas.hu
Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Ahogy a csomag a postán rögzítésre kerül, a posta küld neked értesítést e-mailben, nyomkövetési számmal, linkkel.
Melyik csomagküldő szolgálat kézbesíti a csomagokat?
A csomagot az MPL futárszolgálat kézbesíti.
Mennyi a szállítás költsége?
Utalás esetén 1400 Ft a postaköltség.
Utánvéttel 1786 Ft a postaköltség.
50000 Ft felett ingyenes a szállítás.
Megrendelés és fizetés.
Szükségem van regisztrációra a rendeléshez?
Természetesen regisztráció nélkül is van lehetőség rendelni.
Ha szeretnéd regisztrálj, hogy a teljes szolgáltatást igénybe tudd venni.
Csak a honlapon van lehetőség vásárolni?
Számomra fontos, hogy a termékeket “élőben” is megtudd nézni, és örömmel ismerkedem meg veled.
2022. tavasza óta van a 3. kerületben egy bemutatóteremmel rendelkező stúdió, ahova előre egyeztetett időpontban van lehetőséged eljönni és megvásárolni a termékeket.
Átvehetem a rendelésem személyesen?
Személyes átvételre is van lehetőség a 3. kerületi stúdióban.
Ebben az esetben a rendelésednél kérlek válaszd a “személyes átvétel” opciót.
Ahogy a terméked elkészült, e-mailben értesítelek, és egyeztetünk az átvétellel kapcsolatban.
Hol találom a stúdiót?
A stúdió a 3.kerületben található. A Mömax közelében a buszvégállomásnál a Flórián tértől 2 megállóra.
1033 Budapest Reviczky ezredes u 2.
Fizethetek kártyával a stúdióban?
Egyelőre utalással van lehetőség fizetni.
A honlapon lévő összes termék megtalálható a stúdióban?
Többnyire igen.
Nem nagy készlettel, a túltermelés elkerülése érdekében, de arra törekszem, hogy mindenből legyen készleten és minden kívánságod teljesíteni tudjam.
Termékek
Hogy tudom tisztítani a termékeket?
A táskákat folyamatosan ápold, tisztítsd!
Használj rendszeresen nedves törlőkendőt, amivel eltávolíthatod az esetleges kisebb szennyeződéseket a táskán.
A termékeket kézzel ajánlom tisztítani, lágy mosószerrel, vagy gépben kézi mosás programon kifordítva, esetleg mosózsákban. A textilbőrt érdemes alkalmanként bőrápolóval kezelni.
FONTOS!
A sötét anyagok, bőrdzseki, farmer...az erős festékanyagok miatt foghatnak, ezek nehezen vagy egyáltalán nem jönnek ki a világos színű táskákból. Kérlek titeket, erre fokozottan figyeljetek!
Van-e lehetőség egyedi rendelésre?
Igen! Erről kérlek emailben érdeklődj. Egyedi rendelés esetén a terméket nem áll módomban cserélni!
További kérdéseid vannak?
Ha nem találtál választ a kérdésedre, kérlek használd a kapcsolatfelvételi űrlapot, vagy küld el a kérdésed a brittas@brittas.hu e-mail címre és a lehető leghamarabb válaszolok neked.