Gyakori kérdések

Szállítás

Mennyi ideig tart a rendelésem kiszállítása?

Mindent megteszek annak érdekében, hogy a rendelésed minél hamarabb, szépen becsomagolva megérkezzen hozzád. Ez a rendelést követően eltarthat 10-15 munkanapig is, mivel minden egyes darab egyedi készítésű, kézzel készített.

Ez ritka esetben kitolódhat rajtam kívülálló okból is.

Készleten lévő termékek esetén a szállítási idő 1-5 munkanap.

Van gyorsított rendelésre lehetőség?

Igen. Sürgős rendelés esetén a szállítási idő 3-4 munkanap. (20% felár)

Ebben az esetben kérlek írj e-mailt. Köszönöm. brittas@brittas.hu

 

Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?

Ahogy a csomag a postán rögzítésre kerül, a posta küld neked értesítést e-mailben, nyomkövetési számmal, linkkel.

Melyik csomagküldő szolgálat kézbesíti a csomagokat?

A csomagot az MPL futárszolgálat kézbesíti.

Mennyi a szállítás költsége?

Utalás esetén 1400 Ft a postaköltség.

Utánvéttel 1786 Ft a postaköltség.

50000 Ft felett ingyenes a szállítás.

Megrendelés és fizetés.

Szükségem van regisztrációra a rendeléshez?
Természetesen regisztráció nélkül is van lehetőség rendelni.
Ha szeretnéd regisztrálj, hogy a teljes szolgáltatást igénybe tudd venni.

Csak a honlapon van lehetőség vásárolni?

Számomra fontos, hogy a termékeket “élőben” is megtudd nézni, és örömmel ismerkedem meg veled. 
2022. tavasza óta van a 3. kerületben egy bemutatóteremmel rendelkező stúdió, ahova előre egyeztetett időpontban van lehetőséged eljönni és megvásárolni a termékeket.

Átvehetem a rendelésem személyesen?

Személyes átvételre is van lehetőség a 3. kerületi stúdióban.
Ebben az esetben a rendelésednél kérlek válaszd a   “személyes átvétel” opciót.
Ahogy a terméked elkészült, e-mailben értesítelek, és egyeztetünk az átvétellel kapcsolatban.


Hol találom a stúdiót?

A stúdió a 3.kerületben található. A Mömax közelében a buszvégállomásnál a Flórián tértől 2 megállóra.

1033 Budapest Reviczky ezredes u 2.

Fizethetek kártyával a stúdióban?

Egyelőre utalással van lehetőség fizetni.

A honlapon lévő összes termék megtalálható a stúdióban?

Többnyire igen.

Nem nagy készlettel, a túltermelés elkerülése érdekében, de arra törekszem, hogy mindenből legyen készleten és minden kívánságod teljesíteni tudjam.

 

Termékek


Hogy tudom tisztítani a termékeket?

A táskákat folyamatosan ápold, tisztítsd!

Használj rendszeresen nedves törlőkendőt, amivel eltávolíthatod az esetleges kisebb szennyeződéseket a táskán.

A termékeket kézzel ajánlom tisztítani, lágy mosószerrel, vagy gépben kézi mosás programon kifordítva, esetleg mosózsákban. A textilbőrt érdemes alkalmanként bőrápolóval kezelni.

FONTOS! 

A sötét anyagok, bőrdzseki, farmer...az erős festékanyagok miatt foghatnak, ezek nehezen vagy egyáltalán nem jönnek ki a világos színű táskákból. Kérlek titeket, erre fokozottan figyeljetek! 

 

Van-e lehetőség egyedi rendelésre?

Igen! Erről kérlek emailben érdeklődj. Egyedi rendelés esetén a terméket nem áll módomban cserélni!

 

További kérdéseid vannak?

Ha nem találtál választ a kérdésedre, kérlek használd a kapcsolatfelvételi űrlapot, vagy küld el a kérdésed a  brittas@brittas.hu e-mail címre és a lehető leghamarabb válaszolok neked.